.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویترین اخبار ويژه شنبه

هشدار سروري به فعاليت زودهنگام انتخاباتي
ايسنا- پرويز سروري، عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با هشدار نسبت به فعاليت زودهنگام انتخاباتي گفت: تبليغات و فعاليتهاي انتخاباتي جامعه را سياست زده مي کند.

ارتش سايبري ايران، فارسي وان را هک کرد
فردا - سايت اينترنتي تلويزيون ماهواره اي فارسي وان توسط ارتش سايبري ايران هک شد.ارتش سايبري ايران در صفحه اصلي اين سايت خطاب به گردانندگان اين تلويزيون مبتذل ماهواره اي نوشت: «رابرت مرداک، شرکت موبي و خانواده محسني شرکاي صهيونيستها بدانند که آرزوي تخريب خانواده ها در ايران را به گور مي برند.»

احداث پايگاه هوايي ناتو در نزديکي مرز ايران
پارسينه - ناتو از احداث يک پايگاه هوايي با هزينه 184 ميليون دلار در افغانستان خبر داد که قرار است اين پايگاه در نزديکي مرزهاي شرقي ايران و در مجاورت پايگاه هوايي نيروهاي آمريکايي ساخته شود.

گاف شبکه سه در پخش رقص بانوان چيني
تابناک- شبکه سوم سيما به صورت اتفاقي به پخش گوشه اي از رقص بانوان چيني در حاشيه مسابقات آسيايي گوانگجو اقدام کرد. گفتني است، اين گاف در پخش رقص بانوان چيني در حالي است که همواره پخش مستقيم مسابقات و يا برنامه هاي خارج از ايران با لحظاتي تأخير پخش مي شود تا از پخش اتفاقي صحنه هايي که ممکن است با شئونات ايراني و اسلامي مغاير باشد، جلوگيري شود.

شکايت ناطق نوري
مشرق - علي اکبر ناطق نوري از يکي از سايتهاي حامي مشايي به خاطر انتشار گزارشي با عنوان «بهشت شداد در باغ ناطق نوري» شکايت کرده است. يکي از موارد شکايت ناطق نوري انتشار عکسي از يک باغ وسيع و زيبا است که اين سايت حامي مشايي آن را متعلق به خانواده ناطق نوري دانسته و از آن به عنوان بهشت شداد ناطق نوري ياد کرده است. براساس اين گزارش، ناطق نوري در شکايت خود عنوان کرده است که عکس اين سايت از حضور وي در يک باغ، متعلق به يکي از سفرهاي وي به کشور مراکش است که در آنجا با خبرنگار خبرگزاري مهر مصاحبه کرده است و به هيچ عنوان با توصيفهاي اين سايت مطابقت ندارد.

مؤتلفه فعاليت اقتصادي ندارد
خبر آنلاين - اسدا... بادامچيان، قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامي در برنامه تلويزيوني دنياي سياست شبکه دوم که هفته گذشته با اجراي عبدالرضا داوري پخش شد، در پاسخ به سؤالي درباره فعاليت اقتصادي حزب مؤتلفه و منحصر شدن اين حزب به بازار،گفت: اينکه ما را منحصر به بازار بدانند، مطلب غير واقعي است. وي گفت: حزب هيچ فعاليت اقتصادي ندارد چرا که براساس قانون احزاب، فعاليت اقتصادي براي آنها ممنوع است.

ادعاي واهي يوسفي اشکوري
جهان- يوسفي اشکوري که با مهاجرتش به فرنگ به خاطر اقدامات ضد دين و انقلاب از جمله شرکت در کنفرانس پر حاشيه برلين، خلع لباس شد در مصاحبه با سايت ضد انقلابي جرس مدعي شد: امروز از دانشگاهها و مراکز تحقيقاتي در ايران چيزي نمانده است(! ). اين در حالي است که آثار پژوهشهاي جوانان ايراني در داخل کشور به ويژه در پيشرفت صنايع «هاي تک» (با فناوري بالا) و از جمله غني سازي در دوران اخير رقم خورده است.

عليجاني: فتنه سبز مرد
بولتن نيوز- رضا عليجاني از حاميان فتنه سبز در انتخابات سال قبل در گفتگو با سايت ضد انقلابي روزآنلاين با اشاره به اينکه جنبش سبز صرفاً يک جنبش انتخاباتي بود و ديگر مرده است و انرژي به دست آمده از آن هم هدر رفته است گفت: در اين جريان، نوعي خودبزرگ بيني و غرور کاذب وجود داشت.

هشدار عبدا... گل به ناتو درباره ايران
عصر ايران - عبدا... گل رئيس جمهور ترکيه با اشاره به اين موضوع که ناتو يک سازمان دفاعي است و به منظور ايجاد رعب و وحشت و مطرح کردن تهديد طراحي نشده است، گفت: آنکارا نمي تواند به طرحي ملحق شود که کشور خاصي را هدف قرار مي دهد.
رئيس جمهور ترکيه گفت: سپر موشکي ناتوبه هيچ عنوان نبايد ايران را هدف قرار دهد.

شرط کثيف دانمارک براي مهاجران مسلمان
بي باک- حزب راست متعصب دانمارک طرح جديدي را براي مقابله با افزايش مهاجرت مسلمانان اين کشور مطرح کرده است که در پي آن مسلماناني که قصد ماندن در اين کشور را دارند را مجبور به نگاه کردن به زنان عريان مي کنند تا ثابت شود که آنها با فرهنگ غربي مشکلي ندارند!

اعتراف راديو آزاد اروپا به قدرت نرم ايران در افغانستان
فارس - راديو آزاد اروپا با اعتراف به قدرت نرم ايران در افغانستان تأکيد کرد که ايران با احداث مراکز آموزشي و مدرسه سازي فاتح قلب و ذهن مردم افغان شده است. /قدس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.